2010/07/21

Musik och design

En fullträff blev konserten med Fredrik Furu o Co i Skolparken ikväll. Vill ha/höra mera. Bra kompband. Publiken med på noterna. Enda minuset var att jag satt på en träbänk. Det är svårt att dansa sittande på en träbänk (speciellt med ett barn i famnen) men jag gjorde mitt bästa.

På dagen designtema på Gågatan. Mycket jag hade velat ha, tex en fantastisk klänning som tyvärr kostade hela 169 euro .. Så nej det blev inget köp. Glad igen över att se hur Johanna Sandberg förvandlar retrotyger till fina kläder, börsar osv. Glad också över att hon kan sy på beställning om man har ett speciellt tyg man vill ha transformerat. Så dags att rota i gömmorna.


Fortfarande är jag lätt chockskadad över att jag icke köpte "träskorna" från Vagabond som fanns på rea för endast 7,90. Ett exemplar kvar, min storlek men jag köpte dem icke ty passformen var inte optimal. Men ändå ... Jag brukar inte vara så förståndig. Är jag vuxen nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar