2011/09/21

Kapitulerar

Okej, jag kapitulerar och trots att jag ju egentligen inte vill ta orden i min mun, så ja, nu är det verkligen höst. Går liksom inte att fly faktum längre.
Så jag tänder ljus i mina Riihimäkiglasburkar och betvingar mörkret. Vackert så.

Arbetsdagen idag blev oväntat kort. Passade bra efter att ha jobbat även kväll igår. Lunch tillsammans med arbetskamrater. Mycket skratt och en del allvar. Shoppade loss (2 klänningar och ett par görsnygga skor) på Seppälä efteråt.

Hälsade på pappa ikväll, innan dess en sväng via Åldringsvännerna. Och ta mig tusan om jag inte fastnade för en korgstol nu igen. Bör hämtas senast lördag (note to self).

Och vad gäller de omtalade retrofåtöljerna så kan det hända att de hamnar till After8 vad det lider. Får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar