2010/08/26

Spotlight

När jag tittar igenom bilderna från gårkvällen kan jag bara konstatera att de inte är bra. Har raderat och raderat.
Denhär tycker jag dock är riktigt rolig:


Förutom Aspegrens så visiterade jag Konstauktionen men tyvärr blev det inget köp. Lyssnade även på författare vid biblioteket och såg sedan "The Butterfly Circus" vid After8.

Och så litet spring i affärer förstås. Är det kulturens och handelns natt så är det. Kan tänkas att det blir ett separat blogginlägg om det.

Lätt overkligt sedan att landa i ett riktigt discoinferno på torget sisådär en 23-tiden. Burn baby burn. Riktigt bra och vad månne bliva av sångaren. Det andas Idol eller något liknande. Bara rösten håller så. Proffsigt. Jag höjde medelåldern i publiken rätt ordentligt. Men någon ska ju visa hur slipsten ska dras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar