2010/10/25

Senaste/senast

1. Åt jag: Broilerpasta med rivna morötter och gräddfil
2. Drack jag: Vatten
3. Drack jag denna alkoholbaserade dryck: Vintercider
4. Åt jag denna godis: Någon sorts fudge tror jag
5. Sa jag detta ord: Puss.
6. Köpte jag denna CD: Minns inte vilken.
7. Filmen jag köpte: Samlingsbox med Helt fantastiskt.
8. Köpte jag detta plagg: Röd sjal från HM
9. Låten jag lyssnade på: Utan dina andetag med Lisa Nilsson
10. Filmen jag såg på bio: Minns inte. Kanske en barnfilm.
11. Resa jag gjorde utomlands: Stockholm i somras
12. Bilen jag körde med: Chrysler.
13. Sms jag fick: Sportis rosa bandet dag 27.10. Det var inte det senaste sms:et jag fick men det som gick att skriva här.
14. Personen jag ringde åt: Chefen för att sjukanmäla mig idag.
15. Telefonen som jag köpte: En retrotelefon på Juthbacka i somras. Den är turkos och så fin och funkar förmodligen inte alls.
16. Möbel jag köpte: Ett bord på en auktion i somras.
17. Hushållsmaskin jag köpte: ?
18. Present jag gav: Åt 3-åriga kusinen ett antal.
19. Present som jag har fått: En signerad teckning av ett av barnen.
20. Böter jag fick: Biblioteksböter. Jag slarvar ibland med sånt tyvärr.
21. Konsert jag var på : Popkalaset i somras väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar