Visar inlägg med etikett barndom. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett barndom. Visa alla inlägg

2012/07/31

Stora Höga





Känslosamt.
Morfar och mormor hade sin sommarstuga här när jag var liten.
Sandmaskar och maneter. Göteborgshumor och gemyt. Goda sena middagar.
Gemenskap.'Sång och musik.