Mitt dagliga
Katarina mitt i livet
Visar inlägg med etikett
nostalgi
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
nostalgi
.
Visa alla inlägg
2010/07/12
Väntar
vid min brevlåda. Typ.
Efter att först ha lånat dem på biblioteket, visste jag att dehär böckerna måste jag bara ha. För de är faktiskt fyra till antalet. 50-, 60-, 70- och 80-tal i ord och bild.
Tack AdLibris för att de fanns till reapris och allt.
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)