Visar inlägg med etikett loppis. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett loppis. Visa alla inlägg

2012/05/12

Välkommen hem



så småningom



2012/05/03

2012/04/18

After8

På väg efter en Metripizza svängde jag in till After8. Klädloppis och Showroom, mingel och härlig stämning. Saldot blev 2 halsband och en röd väska (tack Hanna!).

Bilder från Showroom:





Pizzan köpte jag senare på annan ort.


2011/11/10

Återanvändningstips!

Valfri mängd värmeljus i.
Fyndas lätt på loppis.
Jättevackert även när snön kommit.




2011/11/03

Loppisfynd

Och en fin solig varm novemberdag när man egentligen röjer/städar i förrådet, kan man ju passa på att föreviga diverse loppisfynd.






Förresten: vilken otrolig kick det är att köra ett lass bråte till Ekorosk. Bokstavligen lättnadskänsla när man kör tillbaks med tömd bil. Wow!

Och eftersom jag brukar ogilla (underdrift) november som pesten så får gärna vädret fortsätta här ett bra tag framöver. Till advent eller så.

2011/09/18

Gårdsloppis


Höstrensning. Vindsrensning. Garagerensning. Överfullt i förråden.


Så vi var några stycken som slog ihop oss och ordnade gårdsloppis igår. Ordentlig reklamkampanj via FB, Findit, den lokala tidningen och affischer.
Och folk kom och folk köpte, men främst de 2 första timmarna. Sedan mattades det av. Men då bytte vi grejor med varandra och hann prata ikapp oss. Drack te och åt god äppelkaka.

På bilden en ivrig loppisbesökare.


2011/02/26

Fynd

Det finns fynd och så finns det FYND.
Heder och tack till den person som ville bli av med PLANSCHEN för ynka 5 euro.
Pryder trista hallväggen här hemma nu.